Kundeservice

Som kunde av Fiko har du tilgang på en rekke hjelpemidler når du trenger det som mest. Vi er en totalleverandør med mange ulike produkter og det er derfor viktig at vi klarer å identifisere hva du trenger bistand med slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte.

Dersom situasjonen er krise kan du alltid nå oss på telefon 38 70 15 15 mellom klokken 08:00 og 21:00 alle virkedager.

Hvilken tjeneste gjelder det?

Hjelp vedrørende Altitude ringesystem

For å bedre kundeopplevelsen for deg har vi lagt inn de ofte stilte spørsmålene vi mottar fra våre kunder på systemet.

Dersom kampanjen stopper å ringe ut kan det være flere årsaker til dette. Men som regel ligger det i en plutselig endring på adressene tilhørende kampanjen.

Du kan derfor sjekke følgende:

  • Er det agenter på-logget kampanjen?
  • Er adressene aktivert? Dette sjekker du på Adressestyring i Kundeportalen.
  • Er det nok adresser igjen på kampanjen? Dette ser du i «tilgjengelig nå» feltet.

Dersom du kan svare JA på alle punktene ovenfor ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss.

I 9 av 10 tilfeller er dette problemet skyldt headset og ikke selve systemet. Første feilsøking er ved å prøve et annet headset for å se om problemet vedvarer. Prøv gjerne det aktuelle headsettet på en annen stasjon for å se om problemet følger med.

Det er også viktig å vite om kunden kan høre deg i andre enden eller om dette problemet gjelder begge veier.

Fant du ikke svar?

Ring oss på 38 70 15 15

Kontakt oss på telefon

Dere når oss på telefon 38 70 15 15 hver dag mellom 08:00 – 21:00.

Vi holder til i Skibåsen 20 C i Sørlandsparken, Kristiansand. I bygget disponerer vi egne kontorer og møtelokaler.

Våre kontorstider er 08:00 – 16:00 alle virkedager.